این آزمون به عنوان ابزاری برای تعیین سطوح متفاوت خودکارآمدی عمومی افراد ساخته شده است. این آزمون از نظر اجرا در سنین مختلف محدودیتی ندارد و در بین ابزارهای موجود دیگر ابزار بسیار مناسبی است. این ابزار بر این موارد متمرکز است؛ گرایش به آغاز نمودن رفتار، تمایل به تکمیل رفتار، پافشاری در صورت ناکامی. این پرسشنامه دارای 17 سوال می باشد.

شرکت در آزمون

این پرسشنامه شامل 25 سوال می باشد. این پرسشنامه در بسیاری از پژوهش های مربوط به فرسودگی شغلی چه در خارج کشور و چه در داخل کشور مورد استفاده قرار گرفته است. مولفه های این پرسشنامه عبارتند از؛ خستگی عاطفی، فقدان موفقیت فردی، مسخ شخصیت و عدم ایفای نقش.

شرکت در آزمون

این پرسشنامه از 29 جمله ناتمام تشکیل شده است که آزمودنی باید با گزینه هایی که در اختیار او قرار داده شده است آن را کامل نماید. پرسشنامه حاضر میزان انگیزه پیشرفت افراد را بر اساس پژوهش های مرتبط در مورد نیاز به پیشرفت اندازه گیری می کند.

شرکت در آزمون

این پرسشنامه حاوی ۳۶ عبارت رضایت بخشی، ۳۶ عبارت نارضایتی شغلی است که در هر کدام هم عوامل انگیزش و هم عوامل بهداشتی موجود است.

شرکت در آزمون

این پرسشنامه دارای 60 ماده سه گزینه ای می باشد. مولفه های این آزمون شامل سیالی، بسط، ابتکار، و انعطاف پذیری می باشد. این آزمون ابزاری پر کاربرد در زمینه سنجش خلاقیت در نوجوانان و بزرگسالان می باشد.

شرکت در آزمون