این پرسشنامه برای سه مقطع پیش دبستانی، دبستانی و دبیرستان تهیه شده است. این پرسشنامه توسط معلمان پاسخ داده می شود و شامل 48 سوال است و از دو مولفه 1. مهارت های اجتماعی که شامل؛ همکاری، خودمهارگری، جرات ورزی و2. مشکل های رفتاری شامل؛ رفتار بیرونی، رفتار درونی و بیش فعالی تشکیل شده است. پاسخگویی به سوالات به صورت مقیاس 3 درجه ای لیکرت می باشد.

شرکت در آزمون

این آزمون ویژه سنین پیش دبستانی است که دامنه 4 تا 6 سال و 6 ماه در بر می گیرد . این آزمون بصورت فردی اجرا می شود و نقش اساسی در اندازه‌گیری کارکردهای هوشی دارد.

شرکت در آزمون

این آزمون ابزار بالینی جامعی برای ارزیابی توانایی های شناختی و هوش کودکان 6 تا 16 سال و 11 ماه است

شرکت در آزمون

پاسخدهی به این آزمون به شیوه درست و غلط است. این آزمون 25 سوال دارد و سطح اضطرابی که فرد از برگزاری امتحان دارد را اندازه‌گیری می کند.

شرکت در آزمون

این آزمون برای اندازه گیری هوش کلی (عامل G) تهیه شده است. این مقياس براي اجرا روي گروه‌هاي زير مناسب است:
الف ـ كودكان 8 تا 13 ساله
ب ـ بزرگسالاني كه تحصيلات كمتر از ديپلم دارند
ج ـ براي كساني كه بيش از 50 سال دارند (به جز بزرگسالان باهوش)

شرکت در آزمون

اين آزمون در مجموع 36 تصويردارد كه به سه سري دوازده تايي (A, Ab, Bتقسيم مي شوند. تصاويراز آسان به مشكل مرتب شده اند. يعني تصاوير به ترتيب كه جلوتر مي روند دشوارتر مي شوند تا آزمودني به تدريج با چگونگي پاسخگويي آشنا شده و بهتر توانايي خود را نشان دهد.
اين آزمون در مورد افرادي كه 5 تا 9 سال سن دارند قابل اجرا است.

شرکت در آزمون

این آزمون از 4 بخش تشکیل شده است که عبارتند از: 1. فعالیت ها: این بخش از 6 قسمت تشکیل شده است و هرقسسمت هم دارای 11 پرسش است که علاقه دانش آموز را به فعالیت های مختلف می سنجد. 2. تجربه ها: این بخش نیز از 6 قسمت تشکیل شده است و هر قسمت 11 پرسش دارد که تجربه کسب شده دانش آموز را می سنجد. 3. مشاغل: این بخش هم مانند بخش های قبل از شش قسمت تشکیل شده ولی در هر قسمت آن 14 شغل پرسیده می شود و دانش آموز باید شغل هایی که در پرسش نامه آمده است را علامت بزند. 4. خودسنجی: در این بخش از دانش آموز خواسته می شود تا خود را در مقایسه با همسالان خود از نظر توانایی ها و مهارت ها درجه بندی و نمره گذاری کند.

شرکت در آزمون

این مقیاس ابزار بالینی جامعی برای ارزیابی توانایی های شناختی و هوش کودکان 6 تا 16 سال و 11 ماه است .

شرکت در آزمون

این آزمون مقیاس تجدید نظر شده وکسلر پیش دبستانی است که دامنه 4 تا 6 سال و 6 ماه در بر می گیرد و از 11 خرده آزمون و دو مقیاس کلامی و عملی تشکیل شده است. مقیاس های کلامی شامل 6 خرده آزمون و مقیاس عملی شامل 5 خرده آزمون است. خرده آزمون های کلامی عبارتند از: اطلاعات، واژه ها، شباهت ها، حساب، فهم و جملات. خرده آزمون های عملی عبارتند از: خانه حیوانات، تکمیل تصویرها، مازها، طرح هندسی و مکعب ها. این آزمون بصورت فردی اجرا می شود و نقش اساسی در اندازه‌گیری کارکردهای هوشی دارد.

شرکت در آزمون